איך זה עובד?

איך TESLA BIOHEALING MEDBED GENERATORS ™ ו- BIOHEALERS ™ עובדים?

מוצרי טסלה ביוהילינג נחשבים לפורצי דרך טכנולוגית בזכות יכולתם להפיץ שדה אנרגיית חיים טהורה בסביבתם.

אנרגיית כח החיים מכונה על ידי הקהילות המדעיות כגלי סקלר Scalar Waves והיא ידועה במסורות המזרחיות כאנרגיית פראנה או צ’י. אנרגיה זו עומדת בבסיסו של כל הקיים בסביבתנו ועל פי מסורות עתיקות ואזכורים במדע המודרני, היא הכח המניע של הטבע.

את קיומה של אנרגיית כח החיים, הוכיח ניקולה טסלה בעקבות כך מכונה האנרגיה גם בשם גלי טסלה. מעבר להוכחת קיומה של אנרגיית החיים, פיתח ניקולה טסלה גם טכנולוגיה המאפשרת לרתום את אנרגיית כח החיים, הקיימת בכל מקום באופן טבעי.

אנרגיית כח החיים היא חלק בלתי נפרד מכל החי, הצומח והדומם הקיים בעולמנו ומהווה את הבסיס לקיומנו.

גופנו ניחן בתבונה מדהימה, תאי הגוף שלנו יודעים לרפא את הגוף באופן עצמאי, תכונה מפליאה זו של גופנו נקראת גם הריפוי הספונטני של הגוף או אפקט הפלצבו הרפואי הידוע.
תאי הגוף שלנו זקוקים לאנרגיית החיים וניזונים ממנה בכדי לתפקד בצורה מיטבית.ככל שמבני התאים שלנו מכילים יותר אנרגיית כח חיים, כך הם מסוגלים להיטען ממנה ולהפעיל את תהליכי ומנגנוני התיקון עצמי המובנה שלהם.

אנרגיית כח החיים זמינה וקיימת לכל, אך בריכוז הטבעי שלה, היא אינה מיועדת למטרות טיפול רפואיות.
בדומה לחמצן שקיים בשפע בטבע אך אינו מרוכז דיו בכדי לשמש למטרות רפואיות, כך גם אנרגיית כח החיים קיימת בשפע בטבע ויש צורך להביא אותה לריכוז גבוה בכדי שתוכל לשמש למטרות טיפול רפואיות.


חברת טסלה ביוהילינג מוציאה לפועל את תגליתו המדהימה של ניקולה טסלה ופיתחה טכנולוגיה המאפשרת לרתום את כח החיים החיוני הקיים בטבע ולרכז אותו במינון גבוה בכדי לייצר מכשירים רפואיים חזקים לצרכים טיפוליים בלתי פולשניים.
המכשירים הרפואיים של חברת טסלה ביוהילינג רשומים ב FDA ונמכרים ללא מרשם רופא, הם משמשים כמגברים היוצרים שדה מרוכז של אנרגיית כח חיים טהורה.
שדה כח החיים שיוצרים בסביבתם מכשירי טסלה ביוהילינג, מאפשרים לתאי גופנו לספוג בזמן קצר ובריכוז גבוה את כח החיים הטבעי החיוני להם על פי צרכם לתמיכה בתפקוד תאי מיטבי.


שהייה בסביבת גלי אנרגיית החיים המוגברת שמספקים מכשירי טסלה ביוהילינג מספקת אפקט טיפולי עוצמתי וטבעי ומאיצה את תהליכי הריפוי הטבעי של גופנו במיוחד בזמן שינה.
שינה לכשעצמה היא מחזור ריפוי טבעי ושינה בקרבת מכשירי טסלה ביוהילינג עוטפת את גופנו במרחב מרפא של כח חיים טהור עוצמתי ומרגיע. שדה הריפוי שמציעים מכשירי טסלה ביוהילינג מאפשר פריצות דרך מדהימות לסובלים ממגוון מצבים בריאותיים.

 

היתרונות הידועים של גלי אנרגיית כח החיים או גלי טסלה כוללים אך אינם מוגבלים ל:
           

  • עלייה ברמת האנרגיה של כל תא בודד בגוף לטווח האידיאלי של 70-90 מיליוולט
  • עלייה ברמות ה ATP, נוקלאוטיד המאפשר נשיאת אנרגיה בתא והעלאת שיעור התיקון התאי במקביל לירידה בשיעור ההרס התאי.
  • שיפור חדירות דופן התא המקל על צריכת החומרים המזינים בכל תא ותא וסילוק פסולת יעיל יותר מהתאים.
  • שיפור זרימת מחזור הדם, הקטנת דלקות והקלה משמעותית לכאבים
  • שיפור איכות השינה, ויסות רגשות ושיפור הבהירות הנפשית
  • הגברת מערכת החיסון ב 149%
צריכים עזרה או ייעוץ?
דילוג לתוכן