כיצד יכולה טכנולוגית טסלה ביוהילינג לתרום לבריאות האישה?

נשים מתמודדות עם מגוון מצבים בריאותיים שלעיתים קרובות הקהילה הרפואית המודרנית אינה מספקת להם פתרון בר-קיימא. מצבים אלו כוללים בין היתר כאבי מחזור קשים במיוחד (דיסמנוריאה), חדלון וסת (בלות) בטרם עת, סרטן השד ואוסטאופורוזיס.

על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), עד 90% מהנשים חוות כאבים במהלך הוסת ול 30% מהנשים הללו יש תסמינים חמורים ולעתים קרובות מתישים. נשים שנכנסות לגיל המעבר נוטות לסיכונים בריאותיים נוספים כגון אוסטאופורוזיס. כמעט 25% מהנשים מעל גיל 65 סובלות מאוסטאופורוזיס של עצם הירך, הצוואר או עמוד השדרה המותני.
בערך 1 מכל 8 נשים תפתח סרטן שד פולשני במהלך חייה. שעיורי התמותה מסרטן השד גבוהים מאלו של כל סרטן אחר מלבד סרטן ריאות.

בעוד שמחזור וחדלון וסת הם תהליכים ביולוגיים טבעיים, התסמינים המשבשים הקשורים לעתים קרובות לתהליכים אלו ניתנים להשפעה/התאמה והגעה להרמוניה טבעית על ידי חשיפה לאנרגית כוח חיים בטכנולוגית טסלה ביוהילינג.
תהליכים לא טבעיים אחרים כגון סרטן השד ואוסטיאופורוזיס יכולים להיות מושפעים באופן חיובי ביותר מהענקת יותר אנרגית כוח חיים לגוף גם כן.

אנרגית כוח חיים ידועה כמסייעת לגוף לווסת את עצמו ברמה התאית ומספקת למערכות הגוף את האנרגיה הטיפולית להן הן זקוקות על מנת לתפקד באופן מיטבי. נשים המשתמשות במוצרי טסלה ביוהילינג ציינו כי המחזור החודשי קל יותר ופחות כואב, מחזור חודשי שחוזר עקב חדלון וסת בטרם עת, חיוניות מוגברת, מצב רוח מרומם והרמוני, הרגשה ומראה צעיר יותר, הפחתת כאבים הקשורים לאוסטאופורוזיס ותנועתיות מוגברת, רקמת שד לא סדירה חוזרת לקדמותה והרבה מעבר.

אנרגית כוח החיים הנוצרת בטכנולוגית טסלה ביוהילינג מספקת הנגשה טבעית לחלוטין, לא פולשנית אך עוצמתית עבור גופן של נשים להפעלת תהליכי הריפוי העצמי שלהן.
המכשירים פורצי הדרך של טסלה ביוהילינג משפרים את חייהן של נשים מדי יום ביומו.

למידע נוסף על טכנולוגית טסלה ביוהילינג, עיינו בשאלות הנפוצות שלנו.

שימו לב: מוצרי טסלה ביוהילינג אינם מומלצים לנשים בהריון/מניקות, או לילדים מתחת לגיל 6 שנים.

צריכים עזרה או ייעוץ?
דילוג לתוכן