מהם ביופוטונים, אנרגית כוח החיים וכיצד ביכולתם לתרום לבריאותך?

מה זה ביופוטון/אנרגית כוח החיים?

אנרגית כוח החיים, ידועה מדעית בשם ביופוטונים.
ביופוטונים הינם חלקיקי אור (פוטונים) מיוחדים המשפיעים על כל צורות החיים ברמת התא הבודד והגוף כולו, חלקיקים מובנים מולדים שפולט הגוף שלנו בהתאמה למצב הבריאותי, גוף חלש פולט רמת אנרגיה ביופוטונית נמוכה וחלשה לעומת גוף בריא וחזק שפולט עוצמה גבוהה של ביופוטונים.

תאי הגוף שלנו יוצרים ופולטים ביופוטונים ומשחררים וסופגים ביופוטונים באופן מתמיד וללא הרף דרך הד.נ.א (DNA) ומיטוכונדריית התאים שלנו. ביופוטונים פועלים כערוצי תקשורת מיידיים הפרוסים בכל הגוף שלנו ומשמשים כרשתות מורכבות להעברת אנרגיה ומידע ומסייעות לוויסות תהליכים ותגובות ביוכימיות ופיזיולוגיות.

ביופוטונים עשויים להיחשב כבסיס החיים בתוך כל תא חי.

אנרגית כוח החיים/ביופוטונים היא הכוח המהותי החיוני של הטבע ומוכר במסורות עתיקות רבות ואפילו היום במדע המודרני. ביופוטונים/אנרגית כוח החיים ידועים ברפואה הסינית בשם צ’י, בהודו בשם פראנה ובקהילות מדעיות כגלים סקלאריים.
אנרגית כוח החיים/ביופוטונים נמצאת בכל מקום בצורות שונות, נפלטת מכדור הארץ והשמש בצורת חלקיקי אור (פוטונים), צמחים ממירים את אנרגית האור הזו ישירות לאנרגיה שמישה וכך גם התאים בגופנו. האור חיוני לחיים ומהווה חומר הזנה לכל היצורים החיים. אנרגיה זו חזקה יותר בסביבות טבעיות מסוימות כמו חוף הים, הרים ויערות ופחות בסביבות מלאכותיות כמו בתוך ערים או מבנים.
בדיוק כמו חמצן, אנרגית ביופוטון/אנרגית כוח החיים נמצאת בכל מקום ברמות/ריכוזים טבעיים. ובדיוק כמו חמצן ניתן לרכז את אנרגית כוח החיים לשימוש טיפולי.


ביוהילרים ומחוללי מד בד של טסלה ביוהילינג הם מכשירים רפואיים הרשומים ב FDA ופועלים כמגברים המספקים אנרגית כוח חיים ברמה מרוכזת דיה לקידום ריפוי פיזי, נפשי, רגשי, אנרגטי ורוחני. שדה הביופוטונים/אנרגית כוח החיים המופק ע”י מוצרי טסלה ביוהילינג זהה למה שאנו עשויים ממנו ומה שמזין אותנו ברמה האנרגטית והתאית.
זו הסיבה לקיום תאימות מלאה ללא תופעות לוואי שליליות ידועות כאשר הגוף שלנו נתמך על ידי שדה אנרגיה ביופוטונית חיצוני זה. כפי שגופנו כבר יודע, במודעות המולדת המובנית שלו, כאשר נחשפים לשדה האנרגיה החיצוני המסופק על ידי מחוללי ביופוטונים, התאים שלנו יודעים כמה מהאנרגיה החיצונית לקלוט כדי להפעיל את מנגנוני התיקון התאיים.

בהתאם למצב הבריאותי, אדם לא בריא עם רמה חלשה ונמוכה יותר של אנרגית ביופוטונים בסיסית זקוקו לרמה גבוהה של שדה אנרגיית ביופוטונים חיצונית כדי להניע ולתמוך בתהליך הריפוי.

כיצד אנרגית כוח החיים יכולה לשפר את בריאותך?

כל אחד מ 5 טריליון התאים שלנו הוא כמו מיקרו-סוללה, תחנת כוח של אנרגיה.
כשנולדנו כל התאים שלנו היו טעונים במלואם ל 70-90 מיליוולט האופטימליים.
ככל שאנו מתבגרים או כשיש מחלה או מתח או רעלים בגוף, חלק מהאנרגיה בתאים שלנו מתרוקן.
אנו נוהגים לומר על סוללה שאיבדה את הטעינה שלה שהסוללה מתה – אותו דבר עם תאי הגוף, כאשר האנרגיה שלהם נמוכה, התאים חלשים וכאשר הם מאבדים את המטען שלהם, הם מתים.
ברגע שהתאים מחזירים את מלוא החיוניות האנרגטית שלהם, הם “יוצאים לעבודה”, עושים את מה שהם עושים הכי טוב – מתקנים ד.נ.א (DNA), מייצרים מולקולות אנרגיה של הגוף (ATP) ומשכפלים עותקים בריאים של עצמם.
אפשר לומר שזיקנה, מחלות ומוות נגרמים על ידי תאים שמתים מהר יותר מיכולת הגוף לייצר תאים חיוניים בריאים. אנטי אייג’ינג הוא פשוט – ייצור תאי שעולה על מוות תאי.

אנרגיה מחלחלת לעולמנו, ליקום, לכל האנשים עד לתאי הגוף שלנו, למולקולות שלנו ולכל האטומים שלנו.
שדה האנרגיה הוא שלנו הוא הסכום המצטבר של האנרגיה של כל אחד מטריליוני התאים שלנו. הגוף ושדה האנרגיה שלו הם כמו תזמורת המנגנת סימפוניה, אם כל כלי מכוון לאותו סולם, יש קוהרנטיות, תהודה, סדר והרמוניה. אם במקום זאת, הכוונון כבוי, התוצאה תהיה צורמת, לא הרמונית ותיצור כאוס, אי סדר ומחלות. הגדלת רמת אנרגית כוח החיים/ביופוטונים בתאים שלך יכולה להחזיר את גופך להרמוניה ולשמור אותך בבריאות כל חייך.

כיצד מושפע שדה אנרגית כוח החיים/ביופוטונים מהסביבה?

לשדה האנרגיה שלנו יש יכולת דינמית לייצר יחסי גומלין ולהסתגל לכל סביבה. מערכת האנרגיה שלנו מתאימה עצמה כל הזמן בניסיון להישאר במצב הרמוני מאוזן (הומאוסטאזיס) שמירה על שיווי משקל פנים מערכתי.

רמת האנרגיה שלנו מושפעת מגורמים רבים,
קרינה אלקטרומגנטית (EMF) הנוצרת מתרני התקשורת הסלולרית, רעלים וחומרי הדברה, איכות מזון ירודה, אנשים שליליים ואפילו המחשבות השליליות שלנו רוטטים בתדירות נמוכה יותר ויכולים להשפיע לרעה על שדה האנרגיה שלנו.
אוכל בריא, אוויר נקי ומים, אנשים שמחים ומחשבות חיוביות רוטטים בתדירות גבוהה הרבה יותר ותומכים בשדה אנרגיה בריא ומאוזן. שדה אנרגיה חזק יכול בקלות רבה יותר להדוף השפעות שליליות מהסביבה הסובבת שלנו. שדה אנרגית כוח החיים/ביופוטונים שנוצר על ידי מכשירי טסלה ביוהילינג מספק לגוף את התמיכה האנרגטית הנוספת והדרושה ובונה את החיוניות של של הגוף ברמה התאית וכך מסייע בהגנה מפני גורמים סביבתיים תוך תמיכה ברווחה גופנית ורגשית.

צריכת מזונות עם רמות גבוהות של אנרגית כוח חיים/ביופוטונים או שהייה בסביבה עם ריכוז גבוה של אנרגית כוח חיים יכולה לעזור לגוף להעלות את רמת האנרגיה שלו, אך זהו תהליך איטי להשגת אפקט טיפולי או מרפא משמעותי.
מכשירי טסלה ביוהילינג מספקים ריכוז גבוה מאוד של אנרגית כוח חיים באופן מיידי, טבעי ולא פולשני מבלי צורך לבצע כל שינוי באורח החיים הנוכחי שלך – פשוט וקל להשתמש במוצרי טסלה ביוהילינג וליהנות מהטבות אנרגית כוח החיים.

חשוב לציין:

כאשר משווים את חוזק צפיפות האנרגיה הכוללת של שדה אנרגית כוח החיים/ביופוטונים של כדורים תלת מימדיים, מחוללי מד בד טסלה מספקים רמת אנרגיה חזקה פי 100 בהשוואה לביוהילר טסלה לבוגרים ובכך מתורגמים לשיפור מהיר יותר או אפקט טיפולי בולט יותר.

לסיכום,
ניתן להשתמש במכשירי טסלה ביוהילינג בכדי להגדיל את שדה הביופוטונים/אנרגית כוח החיים של כל אחד.
למצבים חמורים יותר, יש צורך באנרגית כוח חיים נוספת באמצעות מספר מכשירי ביוהילר מרובים או באמצעות מחוללי מד בד על מנת להגביר את האנרגיה בתאים כך שיוכלו להתניע תהליכי תיקון וריפוי עצמי בכל הרמות.
עיינו בהמלצות למספר מכשירי טסלה ביוהילינג לפרטים נוספים.

כתיבת תגובה

צריכים עזרה או ייעוץ?
דילוג לתוכן